اتکا کارت صندوق ذخیره بسیجیان

سوالات متداول
1- ✔️ اتکا کارت صندوق ذخیره بسیجیان چیست؟ ✔️ اتکا کارت صندوق ذخیره بسیجیان یک کارت ارائه شده به افراد تحت عضو این صندوق بوده که در راستای عرضه خدمات مختلف رفاهی به آن ها اهدا می شود. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ شرایط دریافت اتکا کارت شامل چه مواردی است؟ ✔️ از شرایط دریافت اتکا کارت می توان به فعالیت در بسیج، عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان، فعالیت به میزان یک سال در رده های مختلف مقاومت و موارد دیگر گفته شده و نحوه ثبت نام در متن مقاله اشاره کرد.
3- ✔️ امکانات اتکا کارت بسیجیان چیست؟ ✔️ از امکانات اتکا کارت بایستی از قابلیت شرکت در دوره های کمک درسی کنکور سراسری، شرکت در کلاس های آموزشی به صورت رایگان، برخورداری از تخفیفات فروشگاهی و موارد دیگر نام برد. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

برای مشاوره دریافت اتکا کارت صندوق ذخیره بسیجیان

برای مشاوره دریافت اتکا کارت صندوق ذخیره بسیجیان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

صحرا 1402/11/16
سلام اتکا کارت بسیجیان شارژ پولی هم میشه؟ ارسال پاسخ
حسینی 1402/10/21
سلام شرایط دریافت اتکا کارت بسیجیان رو بگید
پاسخ مشاور: سلام از شرایط دریافت اتکا کارت می توان به فعالیت در بسیج، عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان، فعالیت به میزان یک سال در رده های مختلف مقاومت و موارد دیگر گفته شده در متن مقاله اشاره کرد.
بدون نام 1402/10/21
اتکا کارت صندوق ذخیره بسیجیان چیست؟
پاسخ مشاور: سلام اتکا کارت صندوق ذخیره بسیجیان یک کارت ارائه شده به افراد تحت عضو این صندوق بوده که در راستای عرضه خدمات مختلف رفاهی به آن ها اهدا می شود.