ثبت نام خودرو وارداتی ایثارگران

سوالات متداول
1- ✔️ آغاز ثبت نام خودرو وارداتی ایثارگران چه تاریخی خواهد بود؟ ✔️ زمان ثبت نام خودرو وارداتی ایثارگران در اوایل بهمن ماه بوده و نام نویسی در طی سه مرحله می باشد که جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ نشانی سایت ثبت نام خودرو وارداتی ایثارگران چیست؟ ✔️ سایت خودرو جانبازان سامانه یکپارچه خودرو وارداتی بوده که به نشانی janbazan.saleauto.ir در دسترس می باشد. راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- ✔️ لیست خودروهای وارداتی برای ثبت نام جانبازان شامل چیست؟ ✔️ از خودروهای قابل خرید برای ایثارگران می توان به BMW و Toyota یا Fiat اشاره کرد که لیست کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره ثبت نام خودرو وارداتی ایثارگران

برای مشاوره ثبت نام خودرو وارداتی ایثارگران

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1402/11/10
سایت ثبت نام خودرو وارداتی ایثارگران چیست
پاسخ مشاور: سلام سایت ثبت نام خودرو جانبازان سامانه یکپارچه خودرو وارداتی بوده که به نشانی janbazan.saleauto.ir در دسترس می باشد.
بهروز مرادپور 1402/11/08
با سلام و عرض تشکر از عزیزانی که در این امر خیر دخیل بوده وهستندبا توجه به شناختی که از وضعیت معیشت و اقتصادی اکثر جانبازان استان خراسان شمالی که محروم هست دارم در صورت عدم تخصیص وام یا ارز دولتی تقریبا هیچکدام قادر به خرید نخواهتد بود لذا خواهشمندم برای اینکه جامعه هدف از این کار خیر بهره مند شوند و به جیب واسطه و دلال نرود سود این امر در این باره تصمیم مناصبی اخذ گردد انشاالله ارسال پاسخ