سایت حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال 1649.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سایت حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال کدام است؟ ✔️ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سایت حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال به نشانی 1649.ir را به منظور ایجاد ارتباط موثر میان دستگاه های اجرایی و سکوها با صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و حمایت از آنها راه اندازی نموده که در متن این مقاله نحوه ثبت نام و ورود به سامانه همراه با راهنمای تصویری ارائه شده است. 
2- ✔️ امکانات موجود در سایت حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال چیست؟ ✔️ امکانات موجود در سامانه حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال 1649 از جمله ثبت شکایات یا تیکت، مطالعه قوانین و مصوبات، مشاهده وظایف دستگاه های اجرایی و سایر خدمات و امکانات این سایت در متن مقاله پیش رو به طور کامل توضیح داده شده است.
3- ✔️ نحوه ثبت شکایات و تیکت در سامانه حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال چگونه است؟ ✔️ ثبت شکایت یا تیکت در سایت حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال به صورت اینترنتی و با ورود متقاضیان به حساب کاربری خود قابل انجام و همچنین به شکل غیر حضوری پیگیری می باشد. نحوه ثبت و پیگیری شکایات در این سامانه در متن مقاله پیش رو با راهنمای تصویری ارائه شده است.

برای مشاوره درباره سایت حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال

برای مشاوره درباره سایت حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

ماهی 1402/11/29
سلام چجوری میتونم در سامانه حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال شکایت ثبت کنم؟
پاسخ مشاور: سلام در این مقاله راهنمای تصویری نحوه ثبت شکایت و تیکت در سامانه .ir1649 ارائه شده است.
بدون نام 1402/11/29
سایت حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال چیست
پاسخ مشاور: سلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سایت حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال به نشانی 1649.ir را به منظور ایجاد ارتباط موثر میان دستگاه های اجرایی و سکوها با صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و حمایت از آنها راه اندازی نمود.