سامانه سامان بازار samanbazar.tehran.ir

سوالات متداول
1- ✔️ نام نویسی در سامانه سامان بازار samanbazar.tehran.ir چگونه است؟ ✔️ جهت ایجاد حساب کاربری در سایت ثبت نام دستفروشان ابتدا می بایست در تهران من حساب ایجاد کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت نمود که جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ اجاره غرفه در سامانه سامان بازار چگونه می باشد؟ ✔️ جهت ثبت درخواست غرفه در سامان بازار ابتدا می بایست وارد نشانی samanbazar.tehran.ir شده و در ادامه در بخش اجاره کد ملی را در فرم وارد کرده و درخواست را به ثبت رساند. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️ آیا امکان چاپ کارت شناسایی غرفه دار سایت سامان بازار وجود دارد؟ ✔️ پس از واریز هزینه غرفه و ثبت نهایی درخواست اجاره هر شخص می تواند برای اخذ کارت شناسایی و چاپ آن اقدام کند که راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سامانه سامان بازار

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سامانه سامان بازار

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

مهدی 1403/01/18
سلام نحوه اجاره غرفه در سامانه سامان بازار رو بگید؟
پاسخ مشاور: سلام جهت ثبت درخواست غرفه در سامان بازار ابتدا می بایست وارد نشانی samanbazar.tehran.ir شده و در ادامه در بخش اجاره کد ملی را در فرم وارد کرده و درخواست را به ثبت رساند.
بدون نام 1403/01/18
ثبت نام در سامانه سامان بازار چجوری هستش
پاسخ مشاور: سلام جهت ایجاد حساب کاربری در سایت ثبت نام دستفروشان ابتدا می بایست در تهران من حساب ایجاد کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت نمود.