افتتاح حساب بانکی به نام کودکان

سوالات متداول
1- ✔️ شرایط افتتاح حساب بانکی به نام کودکان شامل چه مواردی است؟ ✔️ جهت افتتاح حساب بانکی به نام کودکان زیر 18 سال نیاز به ارائه مدارک والدین یا قیم قانونی بوده و در صورت افتتاح حساب حضوری نیز حضور یکی از این افراد در شعبه الزامی می باشد. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ مدارک لازم برای افتتاح حساب بانکی به نام کودکان چیست؟ ✔️ ارائه کارت ملی و شناسنامه فرزند، کارت ملی و شناسنامه والدین یا قیم قانونی همراه با فرم های درخواست تکمیل شده حائز اهمیت بوده که جزئیات کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️ نحوه افتتاح حساب بانکی به نام کودکان چگونه می باشد؟ ✔️ متقاضیان بر اساس شرایط و قوانین بانک منتخب می توانند به صورت اینترنتی یا حضوری برای افتتاح حساب اقدام کرده و در نهایت در صورتی که فرزند حداقل 7 ساله باشد، از کارت بانکی نیز برخوردار شوند. توضیحات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره افتتاح حساب بانکی به نام کودکان

برای مشاوره افتتاح حساب بانکی به نام کودکان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

ترنم 1403/01/18
آیا افتتاح حساب فقط حضوری امکان داره؟ یعنی حتما باید به بانک مراجعه کنیم؟
پاسخ مشاور: خیر، بانک هایی مثل پاسارگاد و سامان هم هستن که امکان افتتاح حساب به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن رو هم فراهم کردن. توضیحات بیشتر در مقاله ذکر شده.
شیرین 1403/01/18
چه بانک هایی هستن که برای کودکان هم حساب افتتاح می کنن؟
پاسخ مشاور: بانک های سامان، پاسارگاد، مهر ایران، ملی و ... طرح های حساب کودکان رو دارن. برای اینکه لیست کامل تری داشته باشید بهتره مقاله رو مطالعه بفرمایید.