سایت شهرداری کرج karaj.ir

سوالات متداول
1- ✔️ جهت ورود به سامانه شهرداری کرج باید به چه آدرسی مراجعه کرد؟   ✔️ جهت ورود به سامانه شهرداری کرج، کاربر باید به آدرس اینترنتی karaj.ir مراجعه نماید. جهت مشاهده لینک ورود به سامانه به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ چه خدمات الکترونیکی در سایت شهرداری کرج قابل دریافت می باشد؟ ✔️ عوارض خودرو، نقشه هوشمند کرج، میز خدمت شهرداری کرج، سامانه پایش آلودگی هوا، سیستم مدیریت فرایندها و سامانه مصوبات شورا از جمله خدمات الکترونیک سایت شهرداری کرج می باشد. جهت مشاهده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ بخش کرج من در سایت شهرداری کرج karaj.ir چه کاربردی دارد؟ ✔️ در بخش کرج من، کاربر می تواند به خدمات الکترونیک مختلفی در حوزه های ملک و شهرسازی، حمل و نقل و خودرو، محاسبه و پرداخت عوارض، نقشه و اطلاعات شهری، امور مربوط به مهندسین ناظر، جستجو و پیگیری امورات اداری و تعرفه قیمت گذاری دسترسی داشته باشد. جهت مشاهده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت شهرداری کرج

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت شهرداری کرج

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

پویا 1403/01/18
سامانه همکار شهرداری کرج چه کاربردی داره؟
پاسخ مشاور: این سامانه در سایت شهرداری کرج تنها به ارائه خدمت به پرسنل رسمی، پیمانکار و بازنشستگان شهرداری اختصاص داشته و برای عموم کاربرد نداره. نحوه ورود در مقاله توضیح داده شده.
رضا 1403/01/18
عوارض خودرو رو تو سایت شهرداری کرج چطور میتونم بپردازم؟
پاسخ مشاور: سلام، برای اینکه با نحوه پرداخت عوارض خودرو آشنا بشین میتونید به راهنمای تصویری مقاله مراجعه کنید که توضیحات کاملی در این زمینه داده.