الگوریتم اینستاگرام

سوالات متداول
1- ✔️ الگوریتم اینستاگرام چیست؟ ✔️ منظور از الگوریتم اینستاگرام قوانین ورود پست به اکسپلور و نکات مربوط به افزایش بازدید بوده که راهنمای کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ پست ها چطور وارد اکسپلور می شوند؟   ✔️ در آموزش الگوریتم برای اکسپلور باید شرح داد که اگر میزان لایک، کامنت، سیو و شیر پست یا ریلز افزایش یابد، محتوا به اکسپلور راه خواهد یافت. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️ تغییرات الگوریتم اینستاگرام 2024 چیست؟ ✔️ اینستاگرام برای کارآمدی محتوا ارزش زیادی قائل شده و ریلزهای کوتاه با قلاب مناسب غالبا از بازدید بیشتری بهره مند می شوند. توضیحات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره آموزش الگوریتم اینستاگرام

برای مشاوره آموزش الگوریتم اینستاگرام

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

راوی 1403/02/20
برای استوری چه نکاتی رو میشه رعایت کرد؟ مگه استوری هم نمایش داده میشه تو اکسپلور؟
پاسخ مشاور: خیر در حال حاضر این امکان وجود نداره که استوری در اکسپلور نمایش داده بشه ولی رعایت نکاتی مثل جلب تعامل کاربران، محتوای جذاب، انتقال از استوری به نمایه صفحه اینستا از جمله مواردیه که باید رعایت بشه. در مقاله به این موضوع پرداخته شده میتونید برای اطلاعات کاملتر به مطالعه این موارد بپردازید.
بهاره 1403/02/20
چی میشه از الگوریتم اینستا خارج میشم؟
پاسخ مشاور: رعایت نکردن موارد متعددی ممکنه باعث این اتفاق بشه مثلا هشتگ های غیرمرتبط بذارید، فالوور فیک بخرید، کامنت تبلیغاتی بذارید و ... پیشنهاد میکنیم آخرین تیتر همین مقاله رو مطالعه کنید تا از همه موارد مطلع بشید.