سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

سوالات متداول
1- نحوه ورود به سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی را شرح دهید؟ برای ورود به این سامانه آدرس اینترنتی nacehvet.behdasht.gov.ir را در مرورگر خود وارد کنید که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است.
2- نحوه ثبت نام اولیه در سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی را شرح دهید؟ به منظور ثبت نام در این سامانه پس از ورود گزینه ثبت نام را انتخاب کنید که راهنمای تصویری آن را در این مقاله ارائه شده است. 
3- نحوه جستجوی مراکز مجری برگزاری دوره های آموزشی در  سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی را شرح دهید؟ به منظور جستجوی مراکز مجری برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و حرفه ای پس از ورود به سایت از قسمت خدمات فهرست مراکز مجری را انتخاب کنید. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

برای مشاوره سایت مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

پیمان 1401/10/03
سلام علیکم در دوره کمک پرستاری نظام پرستاری شرکت کردیم والان بعد اینکه ساعت داره تکمیل میشه میگن باید پیام بیاد واستون از مرکز ملی مهارتی ولی الان چند ماه هنوز پیام نیومده میشه ی آگاهی وکمکی کنید ممنون ارسال پاسخ
بدون نام 1401/09/29
سلام ما یکسال پیش از طریق نظام پرستاری دوره کمک پرستاری ثبت نام کردیم ،یکماه به ما انلاین تدریس کردن و برای کاراموزی ها به مشکل خوردن واز فروردین که شروع کارورزی هامون بوده تادوهفته پیش هیچ اقدامی نشد و الان که یکهفته شروع شده برای ما هیچ مربی در بیمارستان گذاشته نشده ،در اموزش این دوره خیلی به مشکل برخوردیم نه هزینمونو برمیگردونن نه درست و اصولی کاراموزیمونو برگزار میکنن ،چکار کنیم ؟ ارسال پاسخ
سامان 1401/08/01
دوره های خوبی توی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی برگزار میشه دست شما درد نکنه.
پاسخ مشاور: سلام. ممنون از بازخوردتون.
ناصر 1401/07/30
nacehvet.behdasht.gov.ir ارسال پاسخ
نازنین اکبری 1401/07/04
بعد اینکه فراموشی رمز رو زدیم> کدی ارسال میشه؟ برای من چیزی ارسال نشد. ارسال پاسخ
علی خسروانی 1401/07/04
محدودیتی در ظرفیت پذیرش دارند؟ یا محدودیتی برای ثبت نام اعمال نمیشه؟
پاسخ مشاور: با سلام. تا کنون هیچگونه شرایط محدود کننده ای جز مدرک تحصیلی اعلام نشده است.