استعلام شماره سیم کارت های به نام من

سوالات متداول
1- ✔️ فرد به چه دلیل به استعلام سیم کارت های خریداری شده می پردازد؟ ✔️ فرد به دلیل فراموشی و گم شدن برخی از سیم کارت های خود به استعلام سیم کارت های خریداری شده پرداخته تا مورد سوء استفاده دیگران قرار نگیرد. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ روش های استعلام سیم کارت های بنام کدام است؟ ✔️ از روش های استعلام سیم کارت های بنام می توان به مراجعه فرد به اپلیکیشن ایرانسل من برای مشترکان ایرانسل و اپلیکیشن همراه من برای کاربران همراه اول مطابق موارد گفته شده در متن مقاله اشاره کرد.
3- ✔️ استعلام شماره های خریداری شده با استفاده از کد ملی امکان پذیر می باشد؟ ✔️ همان طور که در متن مقاله گفته شد استعلام شماره های خریداری شده با استفاده از کد ملی از طریق سامانه تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نشانی cra.ir امکان پذیر خواهد بود.

برای مشاوره اطلاع از شماره سیم کارت های به نام

برای مشاوره اطلاع از شماره سیم کارت های به نام

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

شبنم 1402/06/01
روش های استعلام سیم کارت های بنام چیا هست؟
پاسخ مشاور: سلام از روش های استعلام سیم کارت های بنام می توان به مراجعه فرد به اپلیکیشن ایرانسل من و اپلیکیشن همراه من اشاره کرد.
مهدی 1402/05/12
سلام برای استعلام شماره های خریداری شده با استفاده از کد ملی به چه سایتی برم
پاسخ مشاور: سلام استعلام شماره های خریداری شده با استفاده از کد ملی از طریق سامانه تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نشانی cra.ir امکان پذیر خواهد بود.
بدون نام 1402/05/12
سلام با اپلیکیشن ایرانسل من میشه سیم کارت های بنام رو استعلام بگیرم؟
پاسخ مشاور: سلام بله.