استعلام هک گوشی

سوالات متداول
1- چگونه بفهمیم گوشی هک شده است؟ هک گوشی نشانه هایی دارد که از طریق آن پی به سرقت اطلاعات خواهید برد. خاموش و روشن شدن ناگهانی صفحه گوشی، مصرف بیش از حد اینترنت و کاهش ناگهانی باتری از جمله موارد آن هستند. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
2- راه های جلوگیری از هک شدن گوشی چیست؟ برنامه های ناشناس را دانلود نکنید. اپلیکیشن ها را از منابع معتبر دریافت نمایید. آنتی ویروس روی گوشی خود داشته باشید. بلوتوث خود را در مواقع غیر ضروری خاموش کنید. به اینترنت رایگان وصل نشوید. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- اگر گوشی هک شد چه کاری انجام دهیم؟ همانطور که در این مقاله اشاره شد، برای خلاصی از دست هکرها چند برنامه امنیتی که پاکسازی برافزارها را انجام می دهد روی گوشی خود داشته باشید. همچنین از برنامه هایی کمک بگیرید که نشان می دهد چه حجمی از فضای شما توسط برنامه های غیر قابل استفاده پر شده است.

برای مشاوره اینکه چگونه بفهمیم گوشی ما هک شده است

برای مشاوره اینکه چگونه بفهمیم گوشی ما هک شده است

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محسن 1401/08/03
برای اینکه چگونه بفهمیم گوشی هک شده و از هک شدن گوشی جلوگیری کنیم چند راهکار ساده وجود دارد. توجه داشته باشید که همیشه نشانه های بیان شده دلیل قطعی برای سرقت اطلاعات شما نیست ولی اگر چندین نشانه را پیدا کردید حتما نسبت به آن حساسیت نشان دهید. ارسال پاسخ
محسن 1401/08/03
سلام . چجوری بفهمیم توسط لینکی که بازش کردیم آلوده شدیم یا نه! ارسال پاسخ