سامانه سماد دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی saba.tvu.ac.ir

سوالات متداول
1- نحوه ورود به سامانه سماد دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی چگونه است؟ سامانه سماد دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی به نشانی saba.tvu.ac.ir جهت امور دانشجویی در اختیار کاربران قرار دارد که برای مطالعه جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- نحوه رزرو غذا در سامانه سماد دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی به چه صورت است؟ دانشجو بعد از افزایش اعتبار و تکمیل فرایند بانکی بایستی به منوی اصلی برگشته و بر روی منوی غذایی کلیک کرده و روزهای مورد نظر غذایی را انتخاب و تایید نماید که توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- نحوه افزایش اعتبار در سایت سماد دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی چگونه است؟ دانشجو بایستی با ورود به سامانه از طریق نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کد ملی) وارد عملیات کاربر سامانه قسمت افزایش اعتبار شده و با مشاهده اعتبار و در صورت نیاز جهت شارژ خود اقدام نماید که توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره ورود به سماد دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی

برای مشاوره ورود به سماد دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هنگامه 1401/08/28
سلام. اتوماسیون تغذیه دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی رو چجوری شارژ کنم ؟
پاسخ مشاور: سلام. وارد سامانه سماد بشید و از منوی بالا گزینه افزایش اعتبار رو انتخاب کنبد. بعد اینکه مبلغ دلخواه رو انتخاب کردید روی گزینه پرداخت کلیک کنید.
بدون نام 1401/08/28
نحوه ثبت نام خوابگاه در سماد دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی چجوریه؟
پاسخ مشاور: سلام. از طریق سامانه سماد، قسمت امور خوابگاه ها می تونید از شرایط مطلع بشید و ثبت نام هم به صورت حضوریه..