نصب مجدد تلگرام قبلی حذف شده

سوالات متداول
1- کاربران در چه مواردی امکان نصب مجدد تلگرام حذف شده را دارند؟ کاربر در مواردی که برنامه تلگرام را پاک نموده و لاگ اوت کرده باشد، قابلیت نصب مجدد تلگرام و بازگشت به اکانت خود را خواهد داشت. توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- مخاطب در چه شرایطی قابلیت دسترسی به اکانت حذف شده تلگرام را دارد؟ مخاطب باید به پشتیبانی تلگرام از طریق لینک قرار گرفته در متن مقاله رفته و با ارسال درخواست خود  قابلیت احتمالی به اکانت حذف شده تلگرام را پیدا کند. موارد بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
3- فرد جهت بازگشت به اکانت قبلی تلگرام خود باید چه روندی را طی کند؟ فرد جهت دسترسی به اکانت قبلی تلگرام خود نیاز به نصب مجدد تلگرام داشته که بایستی به شماره تلفن همراهی که در قبل با آن اکانت خود را ساخته دسترسی یابد. توضیحات بیشتر در متن مقاله به آن اشاره شده است.

اگر در خصوص نصب مجدد تلگرام قبلی حذف شده سوالی دارید

اگر در خصوص نصب مجدد تلگرام قبلی حذف شده سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

مجید انصاری 1402/07/16
من واقعا راضی هستم دست شما درد نکنه وهمچنین دست سازنده اش هم درد نکنه و خسته نباشد 《♡♡♡♡☆☆☆☆》 ارسال پاسخ
Sahar 1402/05/24
با سلام من گوشی قبلیم دچار مشکل شد و گوشی جدید خریدم الان واسه ورود به تلگرام ایمیلم یادم نمیاد و ایمیل جدید گذاشتم واسه گوشیم. ولی نمیخوام اکانت قبلی تلگرام از بین بره راهی هس تلگرام قبلیمو برگردونم ارسال پاسخ
فاطمه 1402/02/16
سلام خسته نباشید تلگرامم من اشتباهی داخل گوشیم حذف شده هیچ کدی نمیاد تا وارد تلگرام بشم باید چیکار کنم؟ ارسال پاسخ
شبنم 1401/10/27
سلام اگه لاگ اوت کنیم می تونیم نصب مجدد تلگرام قبلی حذف شده رو انجام بدیم؟؟؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
بدون نام 1401/10/27
من تلگرامم رو دیلیت اکانت کردم می تونم دوباره همونو برگردونم؟
پاسخ مشاور: سلام کاربر در صورتی امکان نصب تلگرام بعد از حذف اکانت را داشته که از طریق پشتیبانی تلگرام درخواست خود را مطرح کرده و قابلیت بازگشت به اکانت فراهم شود. در غیر این صورت فرد بایستی اکانت جدید ساخته و از آن استفاده نماید.