وصل کردن دسته بازی به کامپیوتر

سوالات متداول
1- ✔️ آیا امکان اتصال دسته بازی PS3 به کامپیوتر وجود دارد؟ ✔️ بله، ابزار Scp Toolkit برای کاربران امکان اتصال دسته بازی PS3 به کامپیوتر را فراهم می نماید. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ چگونه می توان متوجه قابلیت بلوتوث در دسته بازی Xbox شد؟ ✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، در صورتی که در قسمت لوگوی Xbox پلاستیک دور لوگو به بدنه میانی دسته متصل باشد، دسته بازی دارای بلوتوث است.
3- ✔️ برای اتصال دسته بازی PS4 به کامپیوتر از چه نرم افزاری استفاده می شود؟ ✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، DS4Windows نام نرم افزاریست که امکان اتصال دسته بازی PS4 به کامپیوتر را برای کاربران فراهم نموده است.

برای مشاوره وصل کردن دسته بازی به کامپیوتر

برای مشاوره وصل کردن دسته بازی به کامپیوتر

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

کیاوش 1401/12/19
سلام من دسته بازیم رو نگاه کردم نه دکمه ps و نه share رو داشت . مدل دسته ام venous . مدل pv-gv2014 است چکار کنم ارسال پاسخ
مهرداد جنت خواه 1401/09/05
سلام دسته بازی ps5 رو چجوری به کامپیوتر وصل کنیم؟
پاسخ مشاور: بلوتوث کامپیوتر رو روشن کنید، روی دسته بازی دکمه لوگوی پلی استیشن و دکمه share را به صورت همزمان نگه دارید تا LED اطراف پد لمسی به حالت چشمک زن در بیاد و بعدش لیست دستگاه های موجود روی صفحه کامپیوتر نمایش داده می شود و کافیه بر روی نام دستگاه کلیک شود تا اتصال برقرار بشه.
سامان 1401/09/05
سلام. چجوری دسته بازی رو به ویندوز 10 وصل کنم؟
پاسخ مشاور: سلام بعد از روشن کردن بلوتوث، روی گزینه On کلیک کنید و دکمه های share و PS روی دسته بازی رو همزمان فشار دهید تا شروع به چشمک زدن کند. نام دسته بازی که در صفحه کامپیوتر نمایش داده میشه رو انتخاب  بعد و جفت شدن دستگاه ها،  رمز عبوری را به دلخواه وارد کرده و گزینه Next رو بزنید.