پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور

سوالات متداول
1- برای پیگیری تحویل خودرو از کرمان موتور چند روش وجود دارد؟ متقاضیانی که در طرح پیش فروش خودروهای کرمان موتور شرکت کرده اند، می توانند برای پیگیری آخرین وضعیت تحویل خودروی خود به سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی اقدام نمایند. برای توضیحات بیشتر به مقاله مراجعه شود.
2- چگونه می توان از کرمان خودرو به دلیل تاخیر تحویل شکایت کرد؟ همانطور که در مقاله اشاره شده است، خریدارانی که بخاطر عدم تحویل بموقع خودرو خود از شرکت کرمان موتور شاکی هستند، می توانند به سه صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی شکایت خود را مطرح نمایند.
3- مراحل تحویل خودرو از کرمان موتور به چه نحوی است؟ برای تحویل خودرو از کرمان موتور لازم است متقاضی پس از استعلام آخرین وضعیت خودروی خود و در صورت آماده بودن آن به نمایندگی مربوطه مراجعه و ماشین را به همراه یک سری مدارک تحویل بگیرد. در مقاله توضیحات بیشتری در این باره داده شده است.

برای مشاوره پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور

برای مشاوره پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سارا 1402/03/29
سلام چرا سایت حدود یک هفته اس که از دسترس خارج شده؟ ارسال پاسخ
عاملی 1401/09/30
این سامانه با نام kermanmotor.com در اختیار تمام کاربران قرار داشته و دارای بخش های گوناگونی همچون فروش اینترنتی، طرح های فروش، لیست های نمایندگی، پیگیری وضعیت پرداخت، نوبت دهی اینترنتی، سوابق تعمیرات، بررسی وضعیت خودرو و ... می باشد. ارسال پاسخ
کشاورز 1401/09/30
سلام. از چه طریقی پیگیر وضعیت خودرو کرمان موتور باشیم؟
پاسخ مشاور: سلام. به دو طریق آنلاین و حضوری می تونید پیگیری کنید که تو متن مقاله کاملا توضیح داده شده.