سامانه استعلام وکالتنامه

سوالات متداول
1- ✔️ برای استعلام وکالت نامه به صورت الکترونیک به کجا باید مراجعه کرد؟   ✔️ برای این منظور، متقاضیان بایستی به درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یعنی سامانه ثبت من به نشانی my.ssaa.ir مراجعه کنند. برای آشنایی با نحوه استعلام گیری به مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ به منظور استعلام وکالت نامه های خارج از کشور به چه سایتی باید مراجعه نمود؟   ✔️ با توجه به توضیحات مقاله، سامانه مدیریت یکپارچه سازی خدمات کنسولی (میخک) به کاربران ساکن در خارج از کشور این امکان را می دهد تا از وکالت نامه های صادر شده در ایران استعلام گرفته و آن ها را تعیین اعتبار کنند. 
3- ✔️ در هنگام گرفتن استعلام وکالت نامه در سایت ثبت من به چه اطلاعاتی نیاز است؟   ✔️ کاربران بایستی برای گرفتن استعلام وکالت نامه در این سامانه، حتما شناسه سند و رمز تصدیق ذکر شده در برگه وکالت نامه را وارد کنند. برای توضیحات بیشتر در مورد نحوه وارد کردن این اطلاعات، لطفا مقاله مطالعه شود. 

برای مشاوره ورود و ثبت نام در سامانه استعلام وکالتنامه

برای مشاوره ورود و ثبت نام در سامانه استعلام وکالتنامه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدعلی امینی 1401/09/21
سلام. نحوه استعلام اصالت وکالتنامه چجوریه؟
پاسخ مشاور: سلام. وارد سایت my.ssaa.ir بشید و روی منوی اسناد رسمی کلیک و گزینه تصدیق اصالت سند رو انتخاب کنید و نهایتا با وارد کردن شناسه سند و رمز تصدیق روی باک بیاب کلیک کنید.
بدون نام 1401/09/21
گفتنی است که شناسه مذکور تنها به وکالت نامه های کتبی داده می شود و وکالت نامه های شفاهی یا عادی فاقد آن می باشند. بدین ترتیب، با وارد کردن آن در سایت استعلام وکالت نامه با شناسه سند که همان سامانه ثبت من به نشانی my.ssaa.ir است، اطلاعات مربوط به اصالت سند برای کاربر به نمایش در می آید. ارسال پاسخ