حساب وکالتی بانک تجارت car.farava.ir

سوالات متداول
1- حساب وکالتی بانک تجارت چیست و چه کاربردی دارد؟ بانک تجارت به منظور ارائه خدمات مناسب در خرید کالا و محصولات شرکت ها اقدام به ایجاد سامانه حساب وکالتی کرده است که به صورت قراردادی دو طرفه بین مشتری و شرکت فروشنده با حضور بانک منعقد می گردد که در متن به تمامی بخش های این نوع حساب اشاره شده است.
2- آیا امکان افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت از طریق سامانه های اینترنتی وجود دارد؟ بله. بانک تجارت بانکی است که امکان افتتاح حساب وکالتی را به صورت غیر حضوری ارائه داده است. ضمن اینکه در متن به جزئیات این نوع از افتتاح حساب پرداخته شده است.
3- نحوه ورود به سامانه حساب وکالتی بانک تجارت و ثبت نام در آن به چه صورتی می باشد؟ برای وارد شدن به سامانه حساب وکالتی بانک تجارت، فرد می بایست ابتدا به آدرس سامانه اینترنتی وارد شده و پس از آن با ثبت شماره ملی و کد تایید ارسالی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نماید که در متن راهنمای تصویری این بخش ارائه شده است. 

برای مشاوره ثبت و یا افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت

برای مشاوره ثبت و یا افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدی 1401/11/16
حساب وکالتی که ساختیم از قبل از اینکه اسممون تو قرعه کشی ماشین مورد نظر در بیاد باید وجه داخل حساب باشه یا بعد از درامدن اسممون تو ثبت نام باید واریز کنیم؟
پاسخ مشاور: سلام قبل از اینکه اسمتون تو قرعه کشی ماشین مورد نظر در بیاد باید واریز کنید.
بدون نام 1401/11/13
افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت برای ایران خودرو رو با چه سایتی انجام بدم؟
پاسخ مشاور: سلام افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت برای ایران خودرو از طریق سایت بانک تجارت به نشانی tejaratbank.ir انجام می شود.
وحید 1401/11/05
سلام حساب وکالتی برای هر دو شرکت خودرو ساز لحاظ میشه یا فقط شرکت سایپا؟؟
پاسخ مشاور: سلام افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت برای ایران خودرو از طریق سایت بانک تجارت و افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت برای سایپا از طریق سامانه فراوا انجام می شود.