سامانه hrm بانک صادرات hrm.bsi.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سامانه hrm بانک صادرات چه سامانه ای است؟ ✔️ سامانه hrm بانک صادرات سایتی است که برای مدیریت بهتر امور مربوط به منابع انسانی این بانک راه اندازی شده است. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه ثبت نام در سامانه hrm بانک صادرات به چه صورت می باشد؟ ✔️ متقاضیان ثبت نام در سامانه مربوطه ابتدا باید از پرسنل بانک صادرات باشند. سپس با مراجعه به نشانی hrm.bsi.ir می توانند نسبت به وارد کردن نام کاربری و گذرواژه خود اقدام نمایند. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ نحوه بازیابی رمز عبور فراموش شده در سامانه hrm بانک صادرات به چه شکل است؟ ✔️ کاربران جهت بازیابی رمز عبور سامانه مدیریت منابع انسانی خود پس از ورود به نشانی اینترنتی hrm.bsi.ir، باید نسبت به انتخاب گزینه مربوط به بازیابی رمز عبور بپردازند. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره ورود به سامانه hrm بانک صادرات

برای مشاوره ورود به سامانه hrm بانک صادرات

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمد 1402/11/26
سلام و خسته نباشید خدمت تمام زحمت کشان و افراد و پزسنل فداکار که در تمام شعب با تمام جان دل خدمت صادقانه میکنند و چه بسا که قدر و ارزش کارکنان این رده بسیار توسط مدیران کمتر دیده شده ارسال پاسخ
قاسم رودیان 1402/11/15
سامانه بسیارخوبی هست ارسال پاسخ
حسین سلیمی 1402/06/01
سامانه بسیار خوبی است ارسال پاسخ
رضا رشیدی 1402/03/02
بله ارسال پاسخ
علی شکارچی گدنه 1402/02/30
به‌ نام‌ الله وپاسدارحرمت خون شهدا عملکرد بسیار عالی موفق پیروز باشید ارسال پاسخ
موسی خزایی پول 1402/02/19
چرا مدیر عامل محترم اجازه ملاقات بازنشستگان عزیز واساتید بانک را نمیدهد ؟؟جراحق بازنشستگان را نمیدهند حق الناس ارسال پاسخ