آی پی ایران

سوالات متداول
1- ✔️ IP ایران چیست؟   ✔️ به مجموعه آی پی هایی که قابلیت اتصال به سرورها و کاربران داخل ایران را داشته و از اینترنت داخلی استفاده می کنند، IP ایران گفته می شود. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ انواع IP ایران کدام است؟   ✔️ از انواع IP ایران می توان به IP ایران عمومی و همچنین انواع IP خصوصی اشاره کرد که در ارتباط با هر یک در متن مقاله صحبت شده است.
3- ✔️ کاربردهای  اتصال به IP ایران با استفاده از پروکسی کدام است؟   ✔️ از کاربردهای اتصال به آی پی ایران با استفاده از پروکسی می توان به عدم نیاز به رمز گذاری و دور زدن فیلتر ها اشاره کرد. توضیحات بیشتر در متن مقاله درج شده است. 

اگر در خصوص آی پی ایران سوالی داشتید

اگر در خصوص آی پی ایران سوالی داشتید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمد 1402/06/08
از طریق تلفن همراه می تونم به آی پی ایران وصل بشم ؟ چطوری میشه ؟
پاسخ مشاور: بله. هم از طریق گوشی اندروید و هم آیفون می تونید به آی پی ایران متصل بشید که راهنمای مرحله به مرحله نحوه اتصال در مقاله گذاشته شده است
مبینا 1402/05/28
کاربردهای اتصال به IP ایران با استفاده از پروکسی کدام است؟
پاسخ مشاور: سلام از کاربردهای اتصال به آی پی ایران با استفاده از پروکسی می توان به عدم نیاز به رمز گذاری و دور زدن فیلتر ها اشاره کرد.
بدون نام 1402/05/28
IP ایران چی هست
پاسخ مشاور: سلام به مجموعه آی پی هایی که قابلیت اتصال به سرورها و کاربران داخل ایران را داشته و از اینترنت داخلی استفاده می کنند، IP ایران گفته می شود.