حساب وکالتی سامانه یکپارچه

سوالات متداول
1- ✔️ حساب وکالتی سامانه یکپارچه چیست ؟ ✔️ بر اساس متن مقاله داوطلبانی که قصد خرید خودرو از سامانه یکپارچه را دارند، لازم است نسبت به کالتی نمودن حساب بانکی خود برای سامانه یکپارچه اقدام کنند. توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ شرایط افتتاح حساب بانکی در سامانه یکپارچه به چه صورت است ؟ ✔️ از آنجا که یکی از موارد وکالتی نمودن حساب بانکی خرید ماشین از سامانه یکپارچه می باشد، یکی از شرایط لازم داشتن حداقل 18 سال سن می باشد و فرد باید دارای گواهی نامه باشد. جهت اطلاع از سایر شرایط پیشنهاد می شود به متن مقاله مراجعه کنید.
3- ✔️ ثبت حساب وکالتی در سامانه یکپارچه چگونه است ؟ ✔️ متقاضیان بعد از وکالتی نمودن حساب بانکی خود در هر یک از بانک های عامل، اطلاعات فرد داوطلب از سوی بانک در اختیار سازمان حمایت کننده قرار می گیرد و متقاضی می تواند بعد از تایید اطلاعات ارسالی نسبت به ثبت نام خود اقدام نماید.

برای مشاوره افتتاح حساب وکالتی سامانه یکپارچه

برای مشاوره افتتاح حساب وکالتی سامانه یکپارچه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بهادرخدری 1402/03/26
نظری ندارم ارسال پاسخ
فرزاد 1402/02/25
ثبت حساب وکالتی در سامانه یکپارچه چگونه است
پاسخ مشاور: سلام بعد از وکالتی نمودن حساب بانکی خود در هر یک از بانک های عامل، اطلاعات داوطلب از سوی بانک در اختیار سازمان حمایت کننده قرار می گیرد و متقاضی می تواند بعد از تایید اطلاعات ارسالی نسبت به ثبت نام خود اقدام نماید.
بدون نام 1402/02/25
برای افتتاح حساب وکالتی سامانه یکپارچه باید گواهینامه داشته باشم؟
پاسخ مشاور: سلام بله.