برداشت پول از حساب وکالتی

سوالات متداول
1- ✔️ برای برداشت پول از حساب وکالتی سامانه یکپارچه خودرو چه باید کرد؟   ✔️ برای برداشت پول از حساب وکالتی سامانه یکپارچه خودرو نیازی به اقدام خاصی نیست. برای دریافت راهنمایی در این زمینه به مقاله مراجعه شود. 
2- ✔️ آیا برداشت پول از حساب وکالتی با حفظ نوبت خواهد بود؟   ✔️ بله. افرادی که نام آن در لیست برندگان قرعه کشی قرار دارد، برداشت پول از حساب وکالتی آن ها با حفظ نوبت خواهد بود. توضیحات تکمیلی در مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ برای انصراف از حساب وکالتی چه باید کرد؟   ✔️ برای انصراف از حساب وکالتی لازم است تا به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی اینترنتی esalecar.ir مراجعه شود. راهنمای انجام این کار در مقاله ارائه شده است. 

برای مشاوره برداشت پول از حساب وکالتی سامانه یکپارچه خودرو

برای مشاوره برداشت پول از حساب وکالتی سامانه یکپارچه خودرو

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

راضیه 1402/06/28
کی می تونم پولم رو که در حساب وکالتی سامانه یکپارچه خودرو گذاشتم برداشت کنم؟
پاسخ مشاور: سلام. پس از اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خرید خودرو می تونین برای برداشت پول از حساب وکالتی اقدام نمایید
وحید 1402/06/18
برداشت پول از حساب وکالتی با حفظ نوبته؟
پاسخ مشاور: سلام بله. افرادی که نام آن در لیست برندگان قرعه کشی قرار دارد، برداشت پول از حساب وکالتی آن ها با حفظ نوبت خواهد بود.
بدون نام 1402/06/18
سلام برای انصراف از حساب وکالتی باید چیکار کرد
پاسخ مشاور: سلام برای انصراف از حساب وکالتی لازم است تا به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی اینترنتی esalecar.ir مراجعه شود.