سامانه ثبت قرارداد اجاره مسکن خود نویس srem.ir

سوالات متداول
1- ✔️ هدف از ایجاد سامانه ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه چیست ؟ ✔️ وزارت راه و شهر سازی در راستای نظارت بر بازار مسکن و نیز جلوگیری از کلاهبرداری های ایجاد شده در زمینه امور معاملات املاک و مستغلات سامانه ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه را راه اندازی نمود که توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ ورود و ثبت نام در سامانه ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه چگونه است ؟ ✔️ آدرس سامانه ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه به همراه راهنمای تصویری ورود و ثبت نام در این سامانه در متن مقاله ارائه شده است. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.
3- ✔️ آیا برای استعلام کد رهگیری در سامانه ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه نیاز به احراز هویت می باشد؟ ✔️خیر، طبق توضیحات ذکر شده در متن مقاله برای استعلام کد رهگیری رایگان قرارداد ثبت شده نیاز به احراز هویت نمی باشد؛ توضیحات بیشتر در این زمینه در متن مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره سامانه ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه

برای مشاوره سامانه ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

رضا ادینه 1403/01/27
خوبه ارسال پاسخ
علی 1402/03/03
سلام.وقت بخیرمیخواستم مفاد کامل تعهدات طرفین را بدانم و اینکه احیانان موجر یک طرفه تنظیم کند آیا مستاجر میتواند ویرایش نماید؟ میخواستم مفاد کامل تعهدات را بدانم ولی متاسفانه در سایت مربوطه هم نیست.با تشکر ارسال پاسخ
اکبری 1402/02/27
نشانی سایت ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه رو بگید
پاسخ مشاور: سلام سامانه ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه به نشانی srem.ir می باشد.
بدون نام 1402/02/27
سلام نحوه ثبت نام در سامانه ثبت و تمدید قرارداد اجاره نامه چجوری هست
پاسخ مشاور: سلام نحوه ثبت نام در سامانه ثبت و تمدید الکترونیکی قرارداد اجاره نامه به همراه راهنمای تصویری در این مقاله ارائه شده است.