سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه ثبت نام در سایت مهارت خانه طلاب به چه صورتی می باشد؟  ✔️ برای ثبت نام در سایت مهارت خانه طلاب افراد باید پس از ورود به سامانه karbordi.ismc.ir اطلاعات هویتی خود را ثبت نموده و مدارک مورد نیاز را نیز بارگذاری نمایند تا در پایان نام کابری و رمز عبور دریافت کنند. ضمن اینکه در متن به جزئیات نحوه ثبت نام اشاره شده است.   
2- ✔️ چه دوره هایی در سامانه مهارت خانه طلاب ارائه می گردد؟  ✔️ معمولا لیست دوره های موجود در سامانه مهارت خانه طلاب به صورت جداگانه برای هر عرصه ارائه شده و افراد می توانند با مراجعه به بخش مد نظر خود از عنوان دوره های موجود اطلاع کسب نمایند که در متن نیز عنوان دوره های مهارتی بیان شده است. 
3- ✔️ سایت مهارت خانه طلاب چه امکاناتی را در اختیار افراد قرار می دهد؟   ✔️ سایت مهارت خانه در بخش های مختلفی از جمله برگزای دوره های مهارتی، معرفی کتاب و منابع، اطلاع رسانی از طرح ها و ... به افراد مرتبط در این زمینه خدمات رسانی می کند که در متن به جزئیات این موارد پرداخته شده است.  

برای مشاوره ورود به سامانه مهارت خانه طلاب

برای مشاوره ورود به سامانه مهارت خانه طلاب

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدعلی 1402/03/20
آیا میشه برای استعلام گواهی از سایت مهارت خانه طلاب اقدام کرد؟
پاسخ مشاور: سلام. بله. استعلام گواهی رو میتونین از این سایت به نشانی karbordi.ismc.ir و ورود به بخش استعلام گواهی دریافت کنین.
فاطمه 1402/03/20
چطوری میتونم در دوره های سایت مهارت خانه طلاب شرکت کنم؟
پاسخ مشاور: سلام. ابتدا باید در سایت karbordi.ismc.ir ثبت نام کرده و سپس مطابق راهنمای تصویری که در مقاله قرار گرفته در دوره ها شرکت کنین.
بدون نام 1402/03/18
آدرس سایت مهارت خانه طلاب رو بگید
پاسخ مشاور: سلام سامانه مهارت خانه طلاب به نشانی karbordi.ismc.ir می باشد.
مهدی 1402/03/13
چه دوره هایی در سامانه مهارت خانه طلاب وجود داره؟
پاسخ مشاور: سلام معمولا لیست دوره های موجود در سامانه مهارت خانه طلاب به صورت جداگانه برای هر عرصه ارائه شده و افراد می توانند با مراجعه به بخش مد نظر خود از عنوان دوره های موجود اطلاع کسب نمایند.
بدون نام 1402/03/13
سلام نحوه ثبت نام در سایت مهارت خانه طلاب چجوری هست
پاسخ مشاور: سلام برای ثبت نام در سایت مهارت خانه طلاب افراد باید پس از ورود به سامانه karbordi.ismc.ir اطلاعات هویتی خود را ثبت نموده و مدارک مورد نیاز را نیز بارگذاری نمایند تا در پایان نام کابری و رمز عبور دریافت کنند.