ثبت سرقت خودرو

سوالات متداول
1- ✔️اعلام سرقت خودرو از چه روش هایی امکان پذیر می باشد؟ ✔️اعلام سرقت خودرو از طریق تماس با پلیس 110 و مراجعه به نرم افزار پلیس من امکان پذیر می باشد که جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️مدارک لازم برای اعلام سرقت خودرو کدام است؟ ✔️از مدارک لازم برای اعلام سرقت خودرو می توان به سند مالکیت ماشین، کارت مشخصات ماشین، گواهی نشان دهنده تصفیه جرایم معوقه و موارد دیگر مطابق موارد گفته شده در متن مقاله اشارره کرد.
3- ✔️سامانه اینترنتی پیگیری سرقت خودرو چیست؟ ✔️سامانه پست یافته یک سایت اینترنتی به نشانی postyafteh.post.ir بوده که به ارائه خدمات مرتبط با ثبت موارد مفقودی از قبیل پلاک خودرو و موارد دیگر می پردازد. توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره نحوه ثبت سرقت خودرو

برای مشاوره نحوه ثبت سرقت خودرو

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

خسرو 1402/04/18
مدارک لازم برای اعلام سرقت خودرو چیست
پاسخ مشاور: سلام از مدارک لازم برای اعلام سرقت خودرو می توان به سند مالکیت ماشین، کارت مشخصات ماشین، گواهی نشان دهنده تصفیه جرایم معوقه و موارد دیگر مطابق موارد گفته شده در متن مقاله اشاره کرد.
حامی 1402/04/11
اعلام سرقت خودرو از چه روش هایی امکان پذیره؟؟
پاسخ مشاور: سلام اعلام سرقت خودرو از طریق تماس با پلیس 110 و مراجعه به نرم افزار پلیس من امکان پذیر می باشد.
بدون نام 1402/04/11
سامانه اینترنتی پیگیری سرقت خودرو چی هست
پاسخ مشاور: سلام سامانه پست یافته یک سایت اینترنتی به نشانی postyafteh.post.ir بوده که به ارائه خدمات مرتبط با ثبت موارد مفقودی از قبیل پلاک خودرو و موارد دیگر می پردازد.