گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

سوالات متداول
1- ✔️ منظور از قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام چیست؟   ✔️ قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام یک قابلیت افزوده شده به نسخه های جدید این شبکه اجتماعی بوده که امکان درج لینک در استوری برنامه اینستاگرام را در اختیار عموم قرار داده است. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه اضافه نمودن لینک به استوری برنامه اینستاگرام چگونه می باشد؟   ✔️ نحوه اضافه نمودن لینک به استوری برنامه اینستاگرام بدین صورت بوده که فرد پس از انتخاب محتوای استوری از بخش استیکر ها لینک گذاری را انتخاب می کند. در ادامه آدرس لینک و متن مرتبط با آن را مطابق موارد گفته شده در متن مقاله وارد می کند.
3- ✔️ مشکلات قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام کدام است؟   ✔️ از مشکلات قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام می توان به عدم توانایی فرد جهت انجام این کار، عدم دسترسی کاربر به نسخه های جدید اینستاگرام، قرار دادن آدرس لینک به صورت اشتباه و موارد دیگر اشاره کرد. توضیحات بیشتر در متن مقاله درج شده است.

اگر در خصوص گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام سوالی دارید

اگر در خصوص گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

علی 1402/06/02
سلام با نسخه ها قدیمی نمیشه لینک تو استوری اینستا بزارم؟
پاسخ مشاور: سلام ویژگی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام در نسخه های جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام در اختیار عموم قرار گرفته است.
بدون نام 1402/06/02
سلام نحوه اضافه کردن لینک به استوری برنامه اینستاگرام چه جوریه؟
پاسخ مشاور: سلام نحوه اضافه نمودن لینک به استوری برنامه اینستاگرام بدین صورت بوده که فرد پس از انتخاب محتوای استوری از بخش استیکر ها لینک گذاری را انتخاب می کند. در ادامه آدرس لینک و متن مرتبط با آن را مطابق موارد گفته شده در متن مقاله وارد می کند.