اسکرین شات از صفحه کامپیوتر

سوالات متداول
1- ✔️ اسکرین شات کامپیوتر چیست؟ ✔️ اسکرین شات کامپیوتر یک عکس گرفته شده ساده از صفحه کامپیوتر با استفاده از کلید های ترکیبی روش های دیگر بوده که جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ روش های گرفتن عکس از صفحه کامپیوتر در نسخه های مختلف کدام است؟ ✔️ از روش های گرفتن عکس از صفحه کامپیوتر در نسخه های مختلف به استفاده از کلیدهای کیبرد، استفاده از نرم افزارهای پیش فرض ویندوز به مانند Steps Recorder و برنامه های قابل دانلود به مانند Greenshot مطابق موارد گفته شده در متن مقاله اشاره کرد.
3- ✔️ اسکرین شات کامپیوتر کجا ذخیره می شود؟ ✔️ اسکرین شات کامپیوتر در نسخه ویندوز 7 در حافظه موقت و نسخه ویندوز 8 تا 11 در مسیر PicturesScreenshots ذخیره می شود. همچنین فرد این قابلیت را داشته تا با استفاده از نرم افزارهای دانلود شده به مانند Greenshot مسیر ذخیره را تعیین نماید. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

اگر درخصوص نحوه اسکرین شات گرفتن از صفحه کامپیوتر سوالی دارید

اگر درخصوص نحوه اسکرین شات گرفتن از صفحه کامپیوتر سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محسنی 1402/04/12
عالی ارسال پاسخ
بدون نام 1402/03/13
سلام چجوری از صفحه کامپیوتر می تون عکس بگیرم؟
پاسخ مشاور: سلام از روش های گرفتن عکس از صفحه کامپیوتر در نسخه های مختلف به استفاده از کلیدهای کیبرد، استفاده از نرم افزارهای پیش فرض ویندوز به مانند Steps Recorder و برنامه های قابل دانلود به مانند Greenshot مطابق موارد گفته شده در متن مقاله اشاره کرد.
بدون نام 1402/03/13
اسکرین شات کامپیوتر کجا ذخیره میشه؟
پاسخ مشاور: سلام اسکرین شات کامپیوتر در نسخه ویندوز 7 در حافظه موقت و نسخه ویندوز 8 تا 11 در مسیر PicturesScreenshots ذخیره می شود. همچنین فرد این قابلیت را داشته تا با استفاده از نرم افزارهای دانلود شده به مانند Greenshot مسیر ذخیره را تعیین نماید.