ساخت گروه در اینستاگرام

سوالات متداول
1- ✔️ چگونه در اینستا گروه بزنیم؟ ✔️ جهت ساخت گروه در اینستاگرام، کاربر باید در قسمت دایرکت ها بر روی علامت مورد نظر کلیک و اعضای مورد نظر خود را انتخاب نماید. جهت مشاهده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ نحوه اضافه کردن اعضا در گروه های اینستاگرام چگونه است؟ ✔️ به دو صورت می توان عضو جدید به گروه اینستا اضافه کرد. روش اول از طریق ادمین گروه و روش دوم از طریق لینک دعوت به گروه می باشد. جهت مشاهده جزییات بیشتر در این مورد به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ چگونه پیام ارسالی در گروه اینستاگرامی را حذف می شود؟ ✔️ کاربر در صورت تمایل به حذف پیام خود در گروه اینستا می تواند با نگه داشتن انگشت خود بر روی پیام مورد نظر در منوی باز شده بر روی unsend message کلیک نماید.

اگر در خصوص ساخت گروه در اینستاگرام سوالی دارید

اگر در خصوص ساخت گروه در اینستاگرام سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

زهرا 1402/03/21
سلام چجوری پیامی که تو گروه اینستا فرستادم پاک کنم
پاسخ مشاور: سلام در صورت تمایل به حذف پیام خود در گروه اینستا می توانید با نگه داشتن انگشت خود بر روی پیام مورد نظر در منوی باز شده بر روی unsend message کلیک نماید.
بدون نام 1402/03/16
چه جوری میتونم به گروه اینستا کسی رو اضافه کنم؟؟؟
پاسخ مشاور: سلام به دو صورت می توان عضو جدید به گروه اینستاگرام اضافه کرد. روش اول از طریق ادمین گروه و روش دوم از طریق لینک دعوت به گروه می باشد. جهت مشاهده جزییات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.
بدون نام 1402/03/16
سلام تو گپ اینستاگرام میشه با بقیه تماس تصویری گرفت
پاسخ مشاور: سلام کاربران می توانند با قابلیت ویدیو چت گپ اینستاگرام با دوستان خود تماس تصویری برقرار نمایند.