سایت کارآزمون karazmoon.com

سوالات متداول
1- ✔️سایت کارآزمون چیست؟ ✔️سایت کارآزمون مرکز آزمون های تخصصی بوده که به عنوان بازوی اجرایی دانشگاه صنعتی شریف تحت نظر مدیریت های آموزش تخصصی شناخته می شود. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.  
2- ✔️نحوه ورود به سایت کارآزمون چگونه است؟ ✔️نحوه ورود به سایت کارآزمون بدین صورت بوده که کاربر ابتدا آدرس اینترنتی این سایت به نشانی karazmoon.com در مرورگر اینترنتی دستگاه مورد استفاده خود وارد نموده تا مطابق موارد گفته شده در متن مقاله به صفحه اصلی این بستر اینترنتی منتقل گردد.
3- ✔️امکانات سایت کارآزمون کدام است؟ ✔️از امکانات سایت کارآزمون می توان به قابلیت ثبت نام در آزمون های استخدامی، دریافت کارت ورود به جلسه، دسترسی به نتایج آزمون، عضویت در خبرنامه و موارد دیگر اشاره کرد. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت کارآزمون

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت کارآزمون

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1402/04/13
سایت کارآزمون چیست
پاسخ مشاور: سلام سایت کارآزمون مرکز آزمون های تخصصی بوده که به عنوان بازوی اجرایی دانشگاه صنعتی شریف تحت نظر مدیریت های آموزش تخصصی شناخته می شود.
کاظم 1402/04/11
سلام از طریق سایت کارآزمون میشه ثبت نام بعضی از آزمونای استخدامی رو انجام بدم؟؟؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
بدون نام 1402/04/11
سلام نحوه ورود به سایت کارآزمون چجوریه؟
پاسخ مشاور: سلام نحوه ورود به سایت کارآزمون بدین صورت بوده که کاربر ابتدا karazmoon.com را در مرورگر خود وارد نموده تا مطابق موارد گفته شده در متن مقاله به صفحه اصلی این بستر اینترنتی منتقل گردد.