عدم تخصیص در سامانه یکپارچه خودرو

سوالات متداول
1- ✔️ عدم تخصیص سامانه یکپارچه خودرو یعنی چه؟ ✔️ منظور از عدم تخصیص سامانه یکپارچه خودرو این است که خودرو های انتخابی بیش از اندازه ظرفیت کارخانه بوده که توضیحات بیشتر در این مقاله قرار داده شده است.
2- ✔️ علت عدم تخصیص سامانه یکپارچه خودرو چیست؟ ✔️ علت عدم تخصیص سامانه یکپارچه خودرو این است که ممکن است به دلیل عدم تناسب اولویت ثبت نام کنندگان با برنامه تولید خودرو سازان، خودرو به آن ها تعلق نگرفته باشد. اطلاعات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ علت عدم احراز در سامانه یکپارچه خودرو چیست؟ ✔️ افرادی که یکی از شرایط دریافت خودرو بدون قرعه کشی را نداشته باشند با عدم احراز در سامانه یکپارچه خودرو مواجه خواهد شد. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره علت عدم تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه

برای مشاوره علت عدم تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1403/04/16
براچی عدم احراز میزنه
پاسخ مشاور: سلام افرادی که یکی از شرایط دریافت خودرو بدون قرعه کشی را نداشته باشند با عدم احراز در سامانه یکپارچه خودرو مواجه خواهد شد.
بدون نام 1403/04/10
بعد عدم تخصیص خودرو چیکار کنم ارسال پاسخ
ساره 1403/03/27
عدم تخصیص در سامانه یکپارچه خودرو ینی چی
پاسخ مشاور: سلام عدم تخصیص در سامانه یکپارچه یعنی که 5 خودرو انتخابی شما در حال حاضر توسط کارخانه امکان توزیع ندارد.
بدون نام 1403/03/27
عدم تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه ارسال پاسخ
فرهاد 1403/03/22
با سلام بنده جزو ۳ درصدی بودم که با عدم تخصیص خودرو روبرو شدم و مرحله ی بعد که ۹ خودروی چینی و مونتاژی بود را هم بعلت نداشتن پول شرکت نکردم ،تکلیف بنده چیست؟ممنون3 ارسال پاسخ
میم دال در جواب فرهاد 1403/03/30
سلام مال من تلفن همراه بنام خودم نبوده چرا روز اول کنترل نکردید بعد از بلوکه کردن صد تومن بهانه در اوردید حالا تکلیف ما چی مکیشه بعد از یکسال و نیم
بدون نام 1403/03/21
عدم تخصیص خودرو ارسال پاسخ
زرنگار 1403/03/21
میشه بعدا هم دوباره ثبت نام کنیم؟ پیام عدم احراز برام اومده.
پاسخ مشاور: بله در دور بعدی ثبت نام میتونید این کار رو انجام بدید و نام شما در لیست سیاهی قرار نمی گیره ولی حتما توجه داشته باشید که تمامی ضوابط رو رعایت کنید.
مجتبی 1403/03/21
بعد پیام عدم احراز چیکار باید کرد؟
پاسخ مشاور: این پیام یعنی روند اختصاص خودرو به شما در این دور باطل شده. کار خاصی فعلا نمیشه انجام داد. پول عودت میشه و بایستی تا ثبت نام بعدی صبر کنید. ضمن اینکه توجه کنید اطلاعاتتون رو به درستی وارد و تمامی شرایط رو رعایت کنید.
مجید 1403/03/19
سلام دلیل عدم احراز در سامانه یکپارچه خودرو رو بگید
پاسخ مشاور: سلام افرادی که یکی از شرایط دریافت خودرو بدون قرعه کشی را نداشته باشند با عدم احراز در سامانه یکپارچه خودرو مواجه خواهد شد.
بدون نام 1403/03/19
عدم تخصیص در سامانه یکپارچه خودرو ینی چی
پاسخ مشاور: سلام عدم تخصیص در سامانه یکپارچه خودرو یعنی که 5 خودرو انتخابی شما در حال حاضر توسط کارخانه امکان توزیع ندارد.

نمایش نظرات بیشتر...