غیر فعال کردن آنتی ویروس

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه غیر فعالسازی آنتی ویروس در ویندوز 10 چگونه است؟ ✔️ غیر فعال سازی آنتی ویروس ویندوز 10 همان خاموش کردن windows defender بوده که نحوه آن در متن مقاله به همراه راهنمای تصویری ارائه شده است.
2- ✔️ روش خاموش کردن آنتی ویروس در گوشی به چه صورت است؟ ✔️ نحوه غیر فعال کردن آنتی ویروس و پاک کردن این برنامه در گوشی های آیفون و اندروید متفاوت بوده که هر یک به تفکیک در این مقاله توضیح داده شده است.
3- ✔️ نحوه غیر فعال سازی آنتی ویروس در لپ تاپ چگونه است؟ ✔️ نحوه غیر فعالسازی آنتی ویروس در لپ تاپ بستگی به نوع سیستم عامل مستقر بر روی لپ تاپ داشته که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

اگر در خصوص غیرفعال کردن آنتی ویروس سوالی دارید

اگر در خصوص غیرفعال کردن آنتی ویروس سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

حمید 1402/05/08
سلام چجوری میش آنتی ویروس در لپ تاپ رو غیر فعال کرد؟
پاسخ مشاور: سلام نحوه غیر فعالسازی آنتی ویروس در لپ تاپ بستگی به نوع سیستم عامل مستقر بر روی لپ تاپ داشته که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
یاسمن 1402/05/01
نحوه غیر فعال کردن آنتی ویروس در آیفون رو بگید
پاسخ مشاور: سلام از انجا که شرکت اپل تصمیم گرفت تمام برنامه های آنتی ویروس را از اپ استور حذف نماید، در گوشی های آیفون نیازی به غیر فعالسازی آنتی ویروس ها نیست.
بدون نام 1402/05/01
نحوه غیر فعالسازی آنتی ویروس در ویندوز 10 چگونه است؟
پاسخ مشاور: سلام غیر فعال سازی آنتی ویروس ویندوز 10 همان خاموش کردن windows defender بوده که نحوه آن در متن مقاله ارائه شده است.