کارت مرزنشینی

سوالات متداول
1- ✔️ کارت مرزنشینان چیست؟ ✔️ کارت مرزنشینان یک کارت ارائه شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که در راستای قانونی بودن معاملات مرزی افراد مرزنشین به سرپرست خانوار تعلق می گیرد که در متن مقاله توضیحات بیشتری در این خصوص داده شده است.
2- ✔️ سایت ثبت نام کارت مرز نشینان کدام است؟ ✔️ سایت ثبت نام کارت مرز نشینان سامانه مبادلات مرزی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که که در متن مقاله لینک ورود به این سایت گذاشته شده است.
3- ✔️ نحوه تمدید کارت مرز نشینی چگونه است؟ ✔️ نحوه تمدید کارت مرز نشینی بدین صورت بوده که کاربر پس از طی فرآیند ورد به سایت ثبت نام کارت مرزنشینان، بر روی آیتم تمدید و صدور مجدد کارت کلیک کرده و با ورود اطلاعات به انجام این فرآیند می پردازد. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

برای مشاوره استعلام، تمدید و یا فعال سازی کارت مرزنشینی

برای مشاوره استعلام، تمدید و یا فعال سازی کارت مرزنشینی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

راحمان 1402/11/19
سلام لطفا بگید چجوری ازطریق کارت ملی اسلام بگیرم ممنون ارسال پاسخ
حسینی 1402/08/16
سلام آدرس سایت ثبت نام کارت مرز نشینان رو بگید
پاسخ مشاور: سلام سایت کارت مرزنشینان به نشانی marz.taarco.ir در اختیار افراد قرار گرفته تا به انجام امور عملیات ثبت نام اینترنتی و موارد دیگر بپردازند.
بدون نام 1402/08/16
کارت مرزنشینان چیست؟
پاسخ مشاور: سلام کارت مرزنشینان یک کارت ارائه شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که در راستای قانونی بودن معاملات مرزی افراد مرزنشین به سرپرست خانوار تعلق می گیرد.