سامانه رفاپ فرهنگیان rfap.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سامانه رفاپ فرهنگیان چیست؟ ✔️ سامانه رفاپ فرهنگیان یک بستر الکترونیکی است که طراحی شده تا بیمه شدگان فرهنگی بتوانند به راحتی اعتراضات خود را در رابطه با بیمه ثبت و پیگیری کنند. اطلاعات بیشتر در این مطلب ارائه شده است.
2- ✔️ پوشش بیمه نامه رفاپ فرهنگیان به چه صورت است؟ ✔️ بیمه رفاپ فرهنگیان انواع مختلفی داشته که هر کدام از آن ها پوشش بیمه نامه مختلفی داشته و موارد مختلفی را پوشش می دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه شود.
3- ✔️ نحوه اعتراض به پرونده خسارت در سامانه رفاپ به چه صورت است؟ ✔️ کاربران پس از ورود به پورتال رفاپ فرهنگیان rfap.ir می توانند به بخش اعتراض به پرونده خسارت رفته و اعتراض خود را به همراه مدارک پرونده ثبت کنند. راهنمای کامل ثبت اعتراض و دانلود اپلیکیشن در این مطلب ارائه شده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سامانه رفاپ فرهنگیان

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سامانه رفاپ فرهنگیان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

حسنی 1402/08/22
نحوه اعتراض به پرونده خسارت در سامانه رفاپ رو بگید
پاسخ مشاور: سلام پس از ورود به پورتال رفاپ فرهنگیان rfap.ir می توانید به بخش اعتراض به پرونده خسارت رفته و اعتراض خود را به همراه مدارک پرونده ثبت کنید.
ملیکا 1402/08/14
اپلیکیشن رفاپ رو از کجا میتونم دانلود کنم؟؟
پاسخ مشاور: سلام در این مقاله لینک دانلود اپلیکیشن رفاپ ارائه شده است.
بدون نام 1402/08/14
سامانه رفاپ فرهنگیان چی هستش
پاسخ مشاور: سلام سامانه رفاپ فرهنگیان یک بستر الکترونیکی است که طراحی شده تا بیمه شدگان فرهنگی بتوانند به راحتی اعتراضات خود را در رابطه با بیمه ثبت و پیگیری کنند.