نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش

سوالات متداول
1- ✔️ سامانه رزرو نوبت بیمارستان شهدای تجریش چه امکاناتی دارد؟ ✔️ امکان مشاهده تقویم و برنامه پزشکان جهت بررسی تاریخ و ساعت دریافت نوبت برای هر درمانگاه و سپس اخذ نوبت و دانلود اپلیکیشن آن از امکانات این سامانه می باشد. جهت مشاهده جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ جهت نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش به صورت تلفنی با چه شماره ای باید تماس گرفت؟ ✔️ کاربر می تواند جهت اخذ نوبت به صورت تلفنی با شماره ارائه شده تماس حاصل نماید. جهت مشاهده جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ نحوه لغو نوبت دهی بیمارستان شهدای تجریش چگونه است؟ ✔️ جهت لغو نوبت، کاربر می تواند پس از ورود به سامانه رزرو نوبت، بر روی گزینه کنسل نوبت و یا کنسل نوبت دریافتی کلیک نماید و سپس با کلیک بر روی آیکون ضربدر کنار نوبت رزرو شده، اقدام به لغو نوبت خود نماید. جهت مشاهده جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش

برای مشاوره نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدای تجریش

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

ملیکا 1402/10/16
نحوه لغو نوبت دهی بیمارستان شهدای تجریش رو بگید
پاسخ مشاور: سلام جهت لغو نوبت، کاربر می تواند پس از ورود به سامانه رزرو نوبت، بر روی گزینه کنسل نوبت و یا کنسل نوبت دریافتی کلیک نماید و سپس با کلیک بر روی آیکون ضربدر کنار نوبت رزرو شده، اقدام به لغو نوبت خود نماید.
بدون نام 1402/10/16
ادرس سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدا تجریش چیست
پاسخ مشاور: سلام ادرس سامانه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهدا تجریش shmc.nobat.sbmu.ac.ir می باشد.