مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان lms2.hozehkh.com

سوالات متداول
1- ✔️ جهت ورود به پرتال طلاب مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به چه آدرس اینترنتی باید مراجعه کرد؟ ✔️ کاربران می توانند جهت ورود به سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به آدرس اینترنتی auth.hozehkh.com مراجعه نمایند. جهت مشاهده لینک ورود و جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ آیا طلابی که تابعیت غیرایرانی دارند، می توانند در سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ثبت نام نمایند؟ ✔️ با ورود به بخش ثبت نام اتباع خارجی، طلاب غیرایرانی نیز می توانند از امکانات این سامانه استفاده نمایند. جهت مشاهده نحوه ثبت نام اتباع خارجی به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان چه امکاناتی دارد؟ ✔️ آموزش الکترونیک جهت دسترسی به منابع آموزشی در قالب متن و ویدیو، امکان تدریس و کلاس های پرسش و پاسخ به صورت آنلاین و برگزاری آزمون های تستی و تشریحی از جمله امکانات این سامانه می باشد. جهت مشاهده جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره ورود به سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان

برای مشاوره ورود به سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدی 1402/10/25
امکانات سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان چیست
پاسخ مشاور: سلام آموزش الکترونیک جهت دسترسی به منابع آموزشی در قالب متن و ویدیو، امکان تدریس و کلاس های پرسش و پاسخ به صورت آنلاین و برگزاری آزمون های تستی و تشریحی از جمله امکانات این سامانه می باشد.
بدون نام 1402/10/25
طلابی که تابعیت غیرایرانی دارن می تونن در سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ثبت نام کنند؟
پاسخ مشاور: سلام بله.