گارانتی ایران خودرو

سوالات متداول
1- ✔️ گارانتی ایران خودرو چیست؟ ✔️ مجموعه ای از امکانات و خدمات پس از فروش ارائه شده در شرکت خودرو سازی ایران خودرو با عنوان گارانتی شناخته می شود که در انواع مختلفی به مشتریان این شرکت ارائه می شوند که در متن مفصل به این موضوع پرداخته شده است.
2- ✔️ استفاده از گارانتی ایران خودرو چه شرایطی دارد؟ ✔️ مدیران شرکت ایران خودرو با در نظر گرفتن تمامی بخش ها، مجموعه ای از قوانین را با عنوان شرایط ثبت نام گارانتی در نظر گرفته اند تا متناسب با این موارد خدمات خود را به افراد ارائه دهند. ضمن اینکه در متن حاضر به جزئیات این شرایط اشاره شده است.
3- ✔️ نحوه دریافت نوبت برای استفاده از گارانتی ایران خودرو به چه صورتی انجام می گیرد؟ ✔️ شرکت ایران خودرو با ایجاد سامانه اینترنتی ایساکو به آدرس isaco.ir، تمامی خدمات مربوط به نوبت دهی، ثبت نام گارانتی و... را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که در متن نیز راهنمای تصویری دریافت نوبت از این سایت ارائه شده است.

برای مشاوره گارانتی ایران خودرو

برای مشاوره گارانتی ایران خودرو

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

علی 1402/01/27
چجوری برای استفاده از گارانتی ایران خودرو نوبت بگیرم؟؟
پاسخ مشاور: سلام شرکت ایران خودرو با ایجاد سامانه ایساکو isaco.ir، تمامی خدمات مربوط به نوبت دهی، ثبت نام گارانتی و... را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که در متن نیز راهنمای تصویری دریافت نوبت از این سایت ارائه شده است.
بدون نام 1402/01/27
سایت نوبت دهی گارانتی ایران خودرو چیست
پاسخ مشاور: سلام برای ورود به سایت نوبت دهی گارانتی ایران خودرو آدرس اینترنتی سایت ایساکو isaco.ir را در مرورگر خود وارد نمایید.