ثبت نام طرح مادران بهمن موتور

سوالات متداول
1- ✔️ طرح جوان سازی جمعیت بهمن موتور برای مادران چیست؟ ✔️ در راستای حمایت از قانون طرح جوان سازی جمعیت، بهمن موتور به مادرانی که بیش از یک فرزند به دنیا بیاورند امکان قرعه کشی در پیش فروش خودروهای خود را می دهد. اطلاعات بیشتر در این مطلب ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه ثبت نام بهمن موتور برای مادران به چه صورت است؟ ✔️ مادرانی که شرایط ثبت نام در بهمن موتور را دارند می توانند برای ثبت نام به سایت این شرکت bahman.iranecar.com مراجعه کنند. نحوه ثبت نام و لینک مستقیم ورود به سایت بهمن موتور در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ شرایط ثبت نام بهمن موتور برای مادران چیست؟ ✔️ مهم ترین شرط ثبت نام بهمن موتور برای مادران این است که فرزند دوم به بعد آن ها پس از تاریخ ثبت قانون فرزندآوری به دنیا آمده باشد. شرایط بیشتر این طرح در این مقاله ذکر شده اند.

برای مشاوره ثبت نام بهمن موتور طرح مادران

برای مشاوره ثبت نام بهمن موتور طرح مادران

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هوت 1402/11/07
آیا فرزند دوم و سوم را میشود ثبت نام کرد چه زمانی در سال میشه ثبت نام کرد ممنون از بهمن موتور ارسال پاسخ
قمی 1402/03/27
خوب ارسال پاسخ
بدون نام 1402/03/27
طرح جوان سازی جمعیت بهمن موتور چیست
پاسخ مشاور: سلام در راستای حمایت از قانون طرح جوان سازی جمعیت، بهمن موتور به مادرانی که بیش از یک فرزند به دنیا بیاورند امکان قرعه کشی در پیش فروش خودروهای خود را می دهد.
سمانه 1402/03/18
شرایط ثبت نام بهمن موتور برای فرزند اول چی هست؟؟
پاسخ مشاور: سلام متاسفانه مادرانی که تنها یک فرزند دارند، واجد شرایط ثبت نام در طرح جوان سازی جمعیت نیستند.
بدون نام 1402/03/18
سلام آدرس سایت ثبت نام بهمن موتور برای مادران فرزند دوم رو بگید
پاسخ مشاور: سلام آدرس سایت ثبت نام بهمن موتور برای مادران، سامانه فروش گروه بهمن به نشانی اینترنتی bahman.iranecar.com می باشد.