سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران فرزند دوم

سوالات متداول
1- ✔️ نشانی سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران چیست؟ ✔️ سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران همان سایت شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir می باشد که نحوه ثبت نام مادران متقاضی به طور کامل در مقاله ذکر شده است.
2- ✔️ درخواست در سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران چه شرایطی دارد؟ ✔️ از جمله شرایط اساسی این طرح در سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران، داشتن حداقل 2 فرزند است که سایر شرایط همچون الزامات سن فرزند و غیره به طور دقیق در مقاله بیان شده است.
3- ✔️ لیست مدارک لازم برای بارگذاری در سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران چیست؟ ✔️ این مدارک در سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران ذکر شده اند و شامل اطلاعات شناسنامه، محل سکونت، اطلاعات بانکی و غیره می شود که توضیحات بیشتر در مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره نحوه ثبت نام ایران خودرو برای مادران

برای مشاوره نحوه ثبت نام ایران خودرو برای مادران

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

رئیسی 1402/02/16
سلام مادرانی که در مرحله اول طرح یکپارچه خودرو بدلیل نداشتن صد میلیون بلوکه نتونستن شرکت کنند آیا در مرحله دوم میتوانند با بلوکه کردن وجه لازم شرکت کنند چون هیچ حرفی از این قشر زحمت کش و محروم در اخبار نیست لطفا راهنمایی کنید ارسال پاسخ
وحید محمدی 1402/02/16
سلام خسته نباشید ببخشید طرح مادران ۲ فرزند مبلغ واریز میکند همان پنجاه درصد که در نظر گرفته برای قرعه کشی عادی؟ ارسال پاسخ
عطایی 1402/02/13
سلام شرط درخواست در سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران داشتن چند فرزنده؟
پاسخ مشاور: سلام شرط درخواست در سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران، داشتن حداقل 2 فرزند است.
بدون نام 1402/02/13
سلام سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران فرزند دوم کدام هست
پاسخ مشاور: سلام سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران فرزند دوم به آدرس اینترنتی esale.ikco.ir می باشد.