تنظیمات DNS

سوالات متداول
1- ✔️ DNS چیست؟   ✔️ DNS فهرست توزیع شده ای بوده که نام دامنه خوانا توسط کاربر را به اعداد قابل خواندن برای کامپیوترها یعنی IP آدرس تبدیل خواهد کرد و همچنین این عملیات را به صورت برعکس انجام می دهد. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ تنظیمات دی ان اس در سیستم عامل های مختلف چگونه است؟   ✔️ تنظیمات DNS در سیستم عامل های مختلف بدین صورت بوده که فرد از بخش تنظیمات هر دستگاه مورد استفاده و مطابق موارد گفته شده در متن مقاله به انجام این کار می پردازد.
3- ✔️ تغییر DNS چه مزایایی دارد؟   ✔️ تغییر DNS در افزایش سرعت اینترنت و پایداری آن موثر بوده که توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

اگر در خصوص تنظیمات DNS سوالی دارید

اگر در خصوص تنظیمات DNS سوالی دارید

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدعلی 1402/05/18
تنظیمات دی ان اس مودم رو چه جوری میتونم انجام بدم؟
پاسخ مشاور: سلام. باید وارد تنظیمات مودم خودتون بشید که نحوه تنظیمات به صورت کامل در متن مقاله گفته شده
مائده 1402/04/10
تغییر DNS در افزایش سرعت اینترنت تاثیر داره؟؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
بدون نام 1402/03/30
سلام برای فعال کردن dns در گوشی موبایل چیکار کنم؟
پاسخ مشاور: سلام جهت فعال نمودن dns در گوشی موبایل با توجه به موارد گفته شده در مقاله ابتدا به تنظیمات گوشی تلفن همراه خود وارد شوید و در ادامه نیز وارد قسمت کانکشن شده و دی انس خصوصی را بر روی دستی تنظیم کنید.
بدون نام 1402/03/30
DNS چیست؟
پاسخ مشاور: سلام DNS فهرست توزیع شده ای بوده که نام دامنه خوانا توسط کاربر را به اعداد قابل خواندن برای کامپیوترها یعنی IP آدرس تبدیل خواهد کرد و همچنین این عملیات را به صورت برعکس انجام می دهد.