سامانه بام خارج از کشور

سوالات متداول
1- ✔️ سامانه بام خارج از کشور چیست؟ ✔️ مشتریان بانک ملی ایران با فعال سازی سامانه بام my.bmi.ir، امکان انجام خدمات بانکی این بانک را به صورت الکترونیکی و در خارج از کشور نیز پیدا می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ نحوه خرید آی پی ایران برای ورود به سامانه بام چگونه است؟ ✔️ افراد باید عبارت خرید آی پی ایرانی را در گوگل جستجو نموده و در ادامه وبسایت های متنوعی را مشاهده کرده که باید از یکی از این وبسایت ها برای خرید آی پی ایران استفاده کنند. اطلاعات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ نحوه دریافت پیامک کد تایید سامانه بام از خارج از کشور چگونه است؟ ✔️ کاربران با فعالسازی رومینگ سیمکارت اپراتور های ایرانی، امکان دریافت پیامک کد تایید ورود به سامانه بام بانک ملی را خواهند داشت. اطلاعات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره نحوه دسترسی به سامانه بام خارج از کشور

برای مشاوره نحوه دسترسی به سامانه بام خارج از کشور

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

حامی 1402/08/16
سلام چجوری پیامک کد تایید سامانه بام از خارج از کشور رو دریافت کنم؟؟
پاسخ مشاور: سلام کاربران با فعالسازی رومینگ سیمکارت اپراتور های ایرانی، امکان دریافت پیامک کد تایید ورود به سامانه بام بانک ملی را خواهند داشت.
کیمیا 1402/06/06
سلام نحوه خرید آی پی ایران چه جوریه؟
پاسخ مشاور: سلام افراد باید عبارت خرید آی پی ایرانی را در گوگل جستجو نموده و در ادامه وبسایت های متنوعی را مشاهده کرده که باید از یکی از این وبسایت ها برای خرید آی پی ایران استفاده کنند.
بدون نام 1402/06/06
آدرس سامانه بام خارج از کشور چی هست
پاسخ مشاور: سلام سامانه بام خارج از کشور به نشانی my.bmi.ir می باشد.