سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک eservices.smttk.gov.ir

سوالات متداول
1- سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک چیست؟ سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با هدف نظارت بر مهد کودک ها و پیش دبستانی ها تاسیس شده که سایت آن به نشانی eservices.smttk.gov.ir در دسترس می باشد.
2- ورود به سامانه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با کد رهگیری چگونه است؟ جهت ورود به سامانه با کد رهگیری افراد باید در گذشته مراحل ثبت درخواست را طی کرده و کد دریافت کرده باشند که راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- تطبیق مجوز پیش دبستانی در سایت تعلیم و تربیت کودک چگونه است؟ افراد از طریق تکمیل فرم اینترنتی تطبیق مجوز در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک eservices.smttk.gov.ir می توانند درخواست خود را ثبت نمایند که جزئیات کامل در مقاله آمده است.

برای ورود و استفاده از امکانات سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک

برای ورود و استفاده از امکانات سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

عزیزه دشتی 1403/01/31
خوبن ارسال پاسخ
فرحی 1402/09/05
خوب ارسال پاسخ
هستی 1402/08/30
با سلام،بعداز آزمون توانمندی و ثبت درخواست در درگاه ملی مجوز ها،مدارک رو در چه قسمت از سامانه بار گزاری کنیم برای گرفتن مجوز تأسیس؟ممنون از راهنماییتون ارسال پاسخ
شامی زاده 1402/08/29
سلام ما برای دوره توانمندی موسسان شرکت کردیم پولم واریز کردیم حالا وارد سایت میشیم همان سایت دانسگاه فرهنگبان میشه نام کاربری و شماره دانسجویی میگه بنویسین و شماره ملیمونم برا رمز عبور قبول نمیکنه به کجا چجور چی بگیم ارسال پاسخ
شاهین 1402/08/24
سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک چیست
پاسخ مشاور: سلام سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با هدف نظارت بر مهد کودک ها و پیش دبستانی ها تاسیس شده که سایت آن به نشانی eservices.smttk.gov.ir در دسترس می باشد.
بدون نام 1402/08/24
سلام تطبیق مجوز پیش دبستانی در سایت تعلیم و تربیت کودک چجوری هستش؟
پاسخ مشاور: سلام از طریق تکمیل فرم اینترنتی تطبیق مجوز در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک eservices.smttk.gov.ir می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.