تاریخ تولد در تلگرام

سوالات متداول
1- ✔️  تاریخ تولد در تلگرام چیست؟   ✔️ تاریخ تولد در تلگرام یکی از امکانات افزوده شده به ورژن جدید این شبکه اجتماعی بوده که قابلیت درج تاریخ تولد در پروفایل کاربری را به مخاطب می دهد. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه اضافه کردن تاریخ تولد به پروفایل تلگرام چگونه می باشد؟ ✔️ نحوه تنظیم تاریخ تولد در پروفایل تلگرام بدین صورت بوده که شخص با ورود به بخش پروفایل من، با کلیک بر روی آیکون مداد قابلیت این را داشته تا مطابق موارد گفته شده در متن مقاله به انجام این کار بپردازد.
3- ✔️ امکان ویرایش تاریخ تولد در تلگرام وجود دارد؟ ✔️ ​بر اساس آپدیت جدید تلگرام، امکان ویرایش تاریخ تولد وجود داشته و مخاطب با رفتن به پروفایل، با ضربه بر روی تاریخ تولد درج شده در قبل و انتخاب گزینه تغییر به انجام این کار خواهد پرداخت. توضیحات بیشتر در متن مقاله ذکر شده است.

برای مشاوره نحوه اضافه کردن تاریخ تولد در تلگرام

برای مشاوره نحوه اضافه کردن تاریخ تولد در تلگرام

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سمیرا 1403/02/18
تاریخ تولد به شمسی هم قابل درج هست؟
پاسخ مشاور: خیر تنها به صورت میلادی امکان ثبت تاریخ تولد وجود داره
مهناز ایرانی 1403/02/18
تاریخ تولد رو اگه اضافه کنیم همه مخاطب ها میتونن ببینن؟
پاسخ مشاور: به صورت پیش فرض افرادی که قادر به دیدن بیو و تصویر پروفایل شما باشند میتونن تاریخ تولد رو هم ببینن ولی این امکان نیز وجود داره که که مشاهده اون رو محدود کنید. جهت راهنمایی بیشتر پیشنهاد میشه به متن مقاله مراجعه کنید زیرا روند انجام کار شرح دادهشده است.